IZIGO COFFEE

Just a coffee in the break!
Délonghi - Saeco - Jura - Siemens - Krups - Nespresso - Ariete - Dolce Gusto - Melitta

Rendelés

 

 

Általános tudnivalók

Izigo coffee kft.

Kereskedő vállalkozás adatai
IZIGO COFFEE Kft.
Székhely: 1089 Budapest, Vajda Péter utca 7. mf.3.
Adószám: 24863959-2-42
Uniós Adószám: HU24863959
Cégjegyzékszám: Cg-01-09-186532
MKB Bank: 10300002-10612748-49020011
E-mail: info@izigo.hu
Tel.: +36-30/258-2429

ÁSZF

  • Jelen ÁSZF minden olyan adásvételre és szolgáltatás igénybevételre kiterjed, melyet Ön mint vevő a Izigo Áruházból történő megrendeléssel kezdeményez. A Izigo Áruházban történő vásárlás elektronikus úton lehetséges, Interneten keresztül a kiválasztott termékek kosárba helyezésével és a megrendelési folyamat végig vitelével. Telefonon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket ügyfélszolgálatunk rögzíti, és minden esetben e-mailben visszaigazolást küld Önnek. Az ezt követő vásárlási folyamat és az arra érvényes feltételek az így leadott megrendeléseknél is megegyeznek az interneten leadott rendelések folyamataival és ezért jelen ÁSZF is egyaránt vonatkozik rájuk.

  • Az Izigo Áruházban böngészni szabadon, regisztráció nélkül is lehet. A vásárláshoz nem szükséges regisztráció. Az áruházban mindenki jogosult vásárolni, aki érvényes adatokkal rendel és elfogadja jelen ÁSZF feltételeit.

  • Az áruházban található termékadatok, fotók, leírások az IZIGO COFFE Kft. tulajdonát képezik, ezért azok tömeges összegyűjtése, lementése, tárolása csak az Izigo előzetes engedélyével lehetséges.

  • A megrendelések teljesítési ideje: A rendelések szállítási idejére minden terméknél feltüntettük a várható szállítási határidőt. A raktárkészlet függvényében ettől eltérhet a tényleges teljesítési idő, azonban erről vevő tájékoztatást kap e-mailben.

  • Az áruházban feltüntetett árak érvényes fogyasztói árak. Visszaigazolást követően a rendelés fizetendő végösszege nem változik. A legnagyobb gondosság mellett is előfordulhat azonban, hogy áruházunkban technikai hiba miatt a piaci ártól jelentősen eltérő téves ár jelenik meg. Ilyen esetben az áru elküldése előtt egyeztetés végett telefonon (vagy e-mail-ben) megkeressük Önt. Az ilyen megrendeléseket nem tekintjük érvényesnek, és az ebből eredő károkért cégünk nem vállal felellőséget.

  • A regisztráció nélküli vásárláskor az Izigo Áruház csak a megrendelés teljesítéséhez minimálisan szükséges adatokat kéri megadni (számlázási adatok, illetve kiszállításkor szállítási adatok). A regisztráció nélküli vásárlásnál az Izigo Áruház rendszerében nem jön létre regisztrált vevő, így az ismételt vásárlások sem kötődnek egy konkrét személyhez. Amennyiben házhozszállítás szolgáltatásunkat is igénybe veszi, akkor a szállítási címet is meg kell adnia.

  • Izigo minden esetben az Ön által megadott számlázási és szállítási adatokkal dolgozik. Kézi adatmódosítást az Izigo nem végez, kizárólag az Ön telefonos, vagy e-mailes bejelentése/kérése alapján. Ezért fontos, hogy az adatok pontosak legyenek. Ez garantálja ugyanis az áru pontos célba érkezését és a pontos számlázást.

  • A megrendelni kívánt termékeket telefonon, e-mailben, vagy egy virtuális kosárban teheti meg.

  • Ha a megrendelés feliratra kattint, ott részletessen töltse ki a megjelenő űrlapot. Így feladta megrendelését.

  • Jótállás, szavatosság Az érvényes jogszabályok szerint a termékekre a gyártó által biztosított jótállást vállaljuk. A konkrét garanciális (jótállási) idő minden termék mellett feltüntetésre került az áruházban. Ahol nem szerepel garanciális idő a termék mellett, azokra a termékekre a gyártó nem biztosít jótállást.

  • Hardver termékeknél, és néhány háztartási és szórakoztató elektronikai terméknél a számla egyben jótállási jegyként is szolgál, külön jótállási jegyet nem adunk. A gyártó által biztosított jótállás mellett a törvény által biztosított szavatossági jogok is természetesen érvényesek. A garanciális ügyintézésnél Önnek saját választása szerint kétféleképpen történhet:

  • A gyártó szervízhálózatán keresztül: Amennyiben a termékhez külön jótállási jegy tartozott, amelyen feltüntetésre került a szervizek listája, kérjük, forduljon az Ön lakóhelyéhez eső legközelebbi szervizhez.

  • Az IZIGO COFFEE Kft. telephelyén: Amennyiben a termékhez Önálló garanciajegy nem tartozott, és a számlán az szerepel, hogy a garancia az IZIGO COFFEE Kft. telephelyén érvényesíthető. Az IZIGO COFFEE Kft. telephelyén természetesen minden fajta garanciális igény érvényesíthető (jótállási jeggyel, vagy anélkül), azonban a gyorsabb ügyintézés érdekében azt javasoljuk, hogy amennyiben a készülék saját jótállási jeggyel rendelkezik, akkor célszerűbb közvetlenül a hivatalos márkaszervizen keresztül intézni a javítást/cserét. Így egyrészt az Ön lakóhelyéhez közelebb is valószínűleg talál márkaszervizt, és lerövidül az ügyintézési idő is, hiszen a cégünkhöz visszajuttatott készülékeket az Izigo is márkaszervizhez küldi el bevizsgálásra-javításra-cserére. Amennyiben a készülékhez nem jár jótállási jegy, akkor kérjük az Izigo ügyfélszolgálatára juttassa vissza a készüléket. Itt munkatársaink felveszik a Szavatossági és jótállási jegyzőkönyvet, és a készüléket eljuttatják az illetékes márkaszervizbe. Fontos megjegyezni, hogy az IZIGO COFFEE Kft. szerviz tevékenységet is végez, ezért saját szakvéleményt is készíthet. Ami a jótállási és szavatossági igények elfogadását és elutasítását vonja maga uta. - Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a következő jogszabályok vonatkoznak: - 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet, - 49/2003. (VII.30.) GKM rendelet, - 72/2005. (IV. 21.) Korm. rendelet. A garanciális idő hosszára és tartamára vonatkozóan a konkrét feltételek a jótállási jegyen, illetve a számlán olvashatóak.

  • Elállás joga Minden fogyasztónak* a termék átvételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélküli elállási joga van. Vásárlónk az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az elállási jog részletei: - Az elállási jog néhány, a jogszabály által felsorolt kivételtől eltekintve minden termékre vonatkozik, ami hiánytalanul (minden tartozékával) érkezik vissza. Természetesen amennyiben a készülék 14 munkanapon belül a garancia hatálya alá tartozó hibával meghibásodik, akkor ezekre a termékekre automatikusan vállaljuk a 14 munkanapon belüli visszavásárlást. - Az elállási jog gyakorlása esetén a termék visszajuttatásáról a Vásárlónknak saját költségén kell gondoskodnia. Kérjük, az elállással érintett terméket utánvétellel ne küldje vissza részünkre, mivel utánvétes csomagokat cégünk nem vesz át. - Elállásra vonatkozó igényét írásban vagy személyesen kell bejelentenie. Írásban történő elállás esetén az elállási nyilatkozatot kell a termék átvételétől számított 14 munkanapon belül elküldeni Ügyfélszolgálatunk részére. - Az áru ellenértékét a termék személyes visszajuttatásakor azonnal visszafizetjük. Amennyiben postán, vagy futárszolgálattal küldi vissza a terméket, haladéktalanul, de legkésőbb az elállástól számított 30 munkanapon belül visszautaljuk az összeget a vevő által megadott bankszámlaszámra. - A biztonságos csomagolás és áruvédelem érdekében, kérjük, lehetőség szerint a készülék eredeti csomagolásában juttassa vissza ügyfélszolgálatunkra a készüléket - Amennyiben a termékről felbontás után a futár jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termékre 14 napos cserelehetőséget biztosítunk. Ebben az esetben a sérülést a futár által felvett jegyzőkönyvvel igazolhatja. - Az Izigo követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését.

Átvételi és fizetési módok

Az új termékekre a mindenkori gyártói garancia érvényes.

A használt termékekre 6 hónap garanciát biztosítunk.

  1. Házhozszállítás:
    A fizetendő díjat a megrendelés feladása után egy proforma, díjbekérő számlát küldünk a megadott e-mail címre.
    Így meggyőződhet a szállítási díjakról.
    Kérjük házhozszállításnál vagy postai átvételnél a csomag sértetlenségét a kézbesítő előtt szíveskedjék ellenőrizni!
    Ha sérülést lát, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot.
    Utólagos reklamációt a csomag fizikai sérüléséről jegyzőkönyv nélkül nem áll módunkban elfogadni.
  2. Ügyfélszolgálatunkon:
    Lehetőség van arra is, hogy megrendelését budapesti ügyfélszolgálatunkon személyesen vegye át.
    Ebben az esetben azonban kérjük minden esetben várja meg az értesítő e-mailt és sms-t melyben tájékoztatjuk, hogy rendelése átvehető.
    Ügyfélszolgálatunknak nyitvatartása nincs, ezért előre egyeztetett időpontban tudja majd átvenni a megrendelt árut.
  3. Készpénzzel átvételkor: Fizetés az áru átvételekor készpénzben.
  4. Előátutalás: A rendelés ellenértékét, a rendelés teljesítése előtt átutalással is kifizetheti.
    Kérésére az átutaláshoz proforma számlát küldünk e-mailben.
    Az átutalást a következő számlaszámra kérjük teljesíteni: MKB Bank, 10300002-10612748-49020011
  5. Ügyfélszolgálaton csak készpénzt tudunk elfogadni.
  6. A termékszámlát az IZIGO COFFEE Kft. állítja ki.
Szállítás
Szállítási módok Árak
Budapest területére 1200 Ft
Futárszolgálat változó
Ügyfélszolgálaton /átvételi pontban/ ingyenes